Say goodbye to your free time!

Join a laid-back, close-knit community of mixed interests Get a free account!

Momimochi
99th percentile


Momimochi joined on May 15th, 2010, since that has made 2338 posts that are still accessible today, 18 of which are threads. Helping shape the community, Momimochi has given 2445 upvotes, and was last online on Jun 28th, 2016.


  • In CL Song Covers
    soundcloud.com/messy112/fuck-this-mic

    Because I'm a weeb shitter and I love this song-- bite me.
    shitmicisshit

    Naruto's not bad; just dragged out. On another note, decade old ships realized

  • 【CHORUS】Love's Scenario【FEELER】

    So, I'm assuming y'all plebs knows Kaitou Kid. http://i.imgur.com/Ry7rrSW.jpg

    You know, that one kid that appears in Detective Conan and got his own anime last year. The series is great, check it out. This is not advertisement for the series but, seriously, watch it. Read it. It's great.

    Now, it's just a feeler thread given the time of the year and how many of us are presumably in school or busy with life lol what life or something, but the main question is:
    Who's interested in making a chorus out of the second OP?

    OP's by Honeyworks, sang by CHiCO just for record.

    Deadlines and stuff will be determined after there are enough people who shows interest but know that there will be ample amount of time given just because I also have school and stuff that I gotta deal with ww.

  • In Anime/ Manga/ Visual Novel Query Thread

    I want to say Macross Frontier but I am like, 90% sure they actually have a cockpit and they control it by controls from what I remember like over a decade ago.

    I'm thinking Genesis of Aquarion but they were Sailor Moon transformation glitter naked half the time ahue.

  • In Durarara General

    I actually can't tell if this cancer was a c/p from some tumblr post or if this is serious.

  • In What if CL were...

    If CL was a person, they would die a cranky wizard, knowing only the pleasures of fapping to furries.

  • In Moderator Applications: CONGRATS NEW MODS!

    Dude shit I need to continue this tradition of c/ping my half-assed application for three years straight

  • In Introduction
    thecolorless.net/posts/804

    This thread for intro, bruh. It's pinned.

    Other than that ive been a member since 2010

    lolwut.

  • In One-Punch Man Gets an Anime Adaption!
    www.youtube.com/watch?v=GlHYkP932yI&feature=share

    Just gonna bump this because episode 1's pretty much out.
    In RAW.
    Based preview so everyone gets on the hype train.
    It's beautiful

  • In CL User Guide: Kirn

    Why it's not new user friendly:

    1) Implies hierarchy- It's fine if the user themselves made the post because it can easily be taken as a e-peen egotistical joke but this was made by another user for a single specific user. There is only one of these threads. It's basically saying: Fuck all the other users, this is the only one who's worthy of respect. they're not I mean, coming from people who's been here for a while, yeah we get it's just normal CL attitude to pull shit like that but remember that new users probably don't have that mindset.

    2) It's not a warning- It's really not. It's basically telling you how you should act or else you deserve and should expect to be harassed. No. No one deserves or should expect to get harassed. I mean, yeah, you're on the interwebs and you should probably prepare yourself for it, but this is basically akin to saying slut-shaming women is fine. They deserve it because they dress a certain way that they feel comfortable in. It's pretty much like saying: well, yeah, you wouldn't have gotten raped if you didn't do X.
    It's the same shit.

    3) Respect to gain respect is not applied- Look at the thread. It's not saying that respect is reciprocal. It's basically saying only you should respect Kirn but he doesn't have to respect you for shit. Kinda ties in with hierarchy point.

    My point is, this thread basically brings misconceptions to new users and pretty much throws them on the bottom of the shitpile.
    They shouldn't be told to act a certain way just to cater to someone. No one should. And should someone be a dick to the person, they should feel the obligation to send in a complaint without having someone to say "well, a thread warned you not to act like that around X". That's fucked up and just gives a bad impression to the community in whole.

  • In CL User Guide: Kirn

    I'm not trying to be racist. I am legitimately openly racist. Lolwut.

    Also I'm not in here saying I don't care about you. Well, I don't. I was originally in here just saying that the thread's kind of distastefully awkward and embarrassing, which, admin agrees, and pointing out a wee little mistake. You took salt in that yourself nigguh.